Πολιτική Επιστροφών

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε τα χρήματά σας πίσω ή αλλαγή σε νούμερο εντός 14 εργάσιμων ημερών από την παράδοση του προϊόντος. Οι αλλαγές σε νούμερο, καθώς και οι επιστροφές προϊόντων είναι εφικτές και πραγματοποιούνται δωρεάν. Αντικαταστάσεις και αλλαγές προϊόντων με άλλα προϊόντα προς το παρόν αποκλείονται. Αναμένεται να γίνουν εφικτές στο άμεσο μέλλον. Επιστροφές προϊόντων για τις οποίες δεν έχει προηγηθεί αίτημα επιστροφής δεν θα γίνονται δεκτές.

Εάν έχετε πληρώσει με κάρτα, PayPal ή Apple Pay, θα λάβετε την επιστροφή χρημάτων στην αντίστοιχη κάρτα ή λογαριασμό PayPal/Apple Pay, ενώ σε περίπτωση αντικαταβολής, θα λάβετε την επιστροφή χρημάτων στον τραπεζικό λογαριασμό που θα σας ζητηθεί μετά την αίτηση επιστροφής. Σημειώστε ότι, στην περίπτωση της αντικαταβολής, εάν ο λογαριασμός σας δεν ανήκει στην τράπεζα Πειραιώς, επιβαρύνεστε την προμήθεια μεταφοράς που χρεώνει η τράπεζά σας.

Αλλαγές σε εσώρουχα και σκουλαρίκια δεν θα πραγματοποιούνται, εκτός και αν πρόκειται για ελαττωματικό προϊόν, το οποίο θα πρέπει να πρώτα να επιβεβαιωθεί από την Εταιρεία. Αλλαγές σε μαγιώ θα πραγματοποιούνται μόνο σε περίπτωση που το προϊόν φέρει προστατευτικό αυτοκόλλητο από τον προμηθευτή και το οποίο δεν έχει αφαιρεθεί κατά την επιστροφή.

Η Εταιρεία ευθύνεται για αποζημίωση σε περίπτωση ελαττώματος μόνο εάν αυτό προέκυψε με δική της ευθύνη, οπότε ο πελάτης δεν ευθύνεται για αμέλεια. Επιπλέον, σε κάθε περίπτωση, το ελαττωματικό προϊόν θα πρέπει να συνοδεύεται απαραίτητα από την αρχική απόδειξη πώλησης και τα καρτελάκια, προκειμένου να αποζημιωθεί ο πελάτης. Εάν ο πελάτης κριθεί υπαίτιος για τυχόν ελάττωμα του προϊόντος κατά την επιστροφή του, ο ίδιος δεν θα αποζημιώνεται με το ποσό του προϊόντος αλλά θα του αποστέλλεται εκ νέου το ελαττωματικό προϊόν, αν και εφ' όσον το επιθυμεί.

Για όλες τις προαναφερθείσες περιπτώσεις, τα επιστρεφόμενα προϊόντα θα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση στην οποία τα παρέλαβε ο πελάτης, πλήρη και χωρίς φθορές, με τα συνοδευτικά καρτελάκια και η συσκευασία τους θα πρέπει να είναι αυτή που συνήθως συνοδεύει το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση μαζί με όλα τα συνοδευτικά έγγραφα (π.χ. Δελτίο Αποστολής, Απόδειξη Πώλησης κ.λπ.). Πριν από κάθε επιστροφή συνιστάται η επικοινωνία με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών στο email support@terminalxonline.gr .